زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:03 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 19
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 19 /3 /1392
قوانین کل سایت
منع فعاليت تبليغاتي :
هر گونه فعاليت تبليغاتي در اين انجمن بر خلاف قوانين بوده و با کاربر خاطي سريعا برخورد خواهد شد
در موراد خاص حق پيگرد قانوني براي صاحبان اين وب سايت محفوظ است !

منع فعاليت سياسي :
هر گونه فعاليت سياسي بر خلاف قوانين بوده و با کاربر خاطي سريعا برخورد خواهد شد.

زبان فارسي :
زبان اصلي اين سايت فارسي است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان پينگليش استفاده نکنيد .

حقوق سايت :
تمامي حقوق اين سايت به مدير سايت تعلق داشته و هر گونه کپي برداري از آن تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد .

تابعيت سايت :
سايت تخصصي ایران پیجن تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران بوده و به هيچ گروه يا حزب خاصي تعلق ندارد .


قوانين عمومي :

1- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.

2- کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

3- عنوان تاپيک بايد به خودي خود نشانگر محتوا و گفتگوي هاي تاپيک باشد. لطفا در هنگام ايجاد تاپيک به اين نکته توجه کنيد تا تاپيک شما بيشترمورد توجه ساير کاربران قرار گيرد . از ايجاد تاپيک هايي با عناوين : کمک ، کمک فوري ، خيلي مهم و ساير عناوين عمومي جدا خودداري کنيد ...

4- پيش از ايجاد هر گونه تاپيک يا ارسال هر پستي در سايت جستجو کرده و از عدم وجود چنين مطلبي در سايت اطمينان حاصل کنيد ، ضمن اينکه پست هاي تشکر ، تکراري و پشت سر هم حذف خواهد شد و تنها براي تشکر از دکمه تشکر استفاده کنيد .

5- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

6- لطفا قبل از ارسال هر سوالي شرايط ارسال سوالات را بخوانيد تا در يافتن پاسخ خود با مشکل مواجه نشويد.

7- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوال هايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد.

8- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک تاپيک عمومي باز کنيد.

9- بخش نظرات مقالات سايت تنها براي بيان ديدگاه کاربران نسبت به مقاله ي مورد نظر ايجاد شده و هيچ گونه سوالي در آن پاسخ داده نمي شود .

فعاليت هاي ممنوعه :

10- لطفا در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي ايران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آنجداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهدشد.

11- هر گونه فعاليت ( ارسال پست ، ارسال تصاوير و ... ) که به قوم يا نژاد خاصي توهين شود ممنوع است و با کاربر خاطي برخورد خواهد شد!

12- در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت ، با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي ويبه انجمنها قطع خواهد شد.
در صورت تکرار قانون شکني ، فحاشي و زير پا گذاشتن قوانين سايت در جهت تخريب جو انجمن و توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي ؛ حق شکايت از شخص يا گروه خاطي و پيگيري قضايي ، براي اين سايت محفوظ است .

13- ما با افراد متخلف و spammer برخورد خواهيم کرد و خواهان حضور اين قبيل افراد در بين خود نيستيم ! تيم ما خوشحال خواهد شد تا هر روز برعضو هاي دائمي و فعالش افزوده شود و براي کاربراني که با هدف اشتراک گذاري علم و دانش در سطح وب فعاليت مي کنند ، ارزش و اعتبار قائل مي شود .

14- از پرداختن به مسايل حاشيه اي فروم و دخالت در نحوه مديريت جدا خودداري كنيد .

15- در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر بر خلاف قوانين يامصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند ، بدون تعارف دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد !

16- هر گونه پست و تاپيك تبليغاتي غير مجاز بوده و نويسنده براي هميشه محروم خواهد شد !

17- ارسال تبليغات و دعوت نامه از طريق پيغام خصوصي بر خلاف قوانين بوده ودر صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شديدا برخورد خواهد شد .

18- از قرار دادن تبليغ سايت , محصول و خدمات خود در امضا جدا خودداري کنيد در غير اين صورت امضاي شما پاک خواهد شد و در موارد تکرار اين عمل توسط کاربر دسترسي وي به امضا قطع خواهد شد.

19- کپي کردن مطالب ساير سايت ها صرفا به بهانه معرفي يک سايت يا انجمن به عنوان منبع بر خلاف قوانين بوده و به تشخيص مديريت برخورد خواهد شد .

20- ارجاع دادن کاربران به ساير انجمن ها ، وبلاگ هاي و ديگر سايت ها براي جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانين بوده و بنا به تشخيص مديريت برخورد خواهد شد .

21- کپی کردن مطالب سایت ها و وبلاگ های فارسی زبان در سایت تخصصی ماهی و آکواریوم ممنوع بوده و هیچ کاربری حق چنین کاری ندارد .
- تنها زمانی که در پاسخ به کاربری نیاز به اطلاعات بیشتری باشد ، کاربران مجازند لینک مطلب فارسی مرتبط را در پاسخ ارسال نمایند .

22- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از يک "شناسه ي کاربري" را دارد ودر صورت فعاليت يک کاربر با دو يا چند شناسه ي کاربري همه ي شناسه هاي کاربري وي بدون اطلاع قبلي حذف خواهد شد!

23- چنانچه کاربري از هر کدام از قوانين بالا سرپيچي کرد و اين قوانين رازير پا گذاشت هيچ کدام از کاربران ديگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند واشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مديران و همکاران سايت است. کاربران ميتوانند توسط پيغام خصوصي اشکالات و ... را با مديريت در ميان بگذارند.

رفع مسئوليت :

24- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل مي شوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شماپيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ،چك نماييد.

25- براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد درصورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.

26- مديران و همكاران دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها وپست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي فعاليت هاي مديريتي ملزم به جواب پس دادن به كاربران نيستد !

27- مسئوليت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتي مديران و همکاران سايت به عهده خود ايشان مي باشد و به هيچ وجه نظر و يا مطلب صاحبان سايت نمي باشد.اين يک امر بديهي بوده و ماهيت سايت هاي گفتگو اين طور اقتضا ميکند.

28- مديران سايت به هيچ وجه در مسائل و دعوا هاي کاربران دخالت نخواهندکرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و بايد بيرون از محيط انجمن به دعواي خودشان رسيدگي کنند و از آوردن دعوا به تاپيک ها و پست ها به شدت پرهيز کنند در غير اين صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار اينکار با آنها برخورد خواهد شد.

قوانين اختصاصي :

29- ممکن است هر انجمن براي خود قوانين و مقررات خاص خود را داشته باشد .در هنگام فعاليت قوانين و مقررات خاص آن انجمن را در نظر داشته باشيد.

یکشنبه 19 خرداد 1392 - 16:34
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین کل سایت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS